Productinformatie | |
Categorie | Garantie- en support-uitbreidingen |
Voorraad | 0 |
Levertijdsindicatie | Neem contact op met afdeling sales |
Artikelnummer | WUPG4HR-UG-01 |
Documentatie |
Generated PDF |
Beschrijving |
APC On-Site Service Response Next Business Day, 1Y, 4Hr, Upgrade. Aantal jaar: 1 jaar, Service-uren (hours x days): 24x7, Responstijd: 4 uur, Soort: Ter plaatse, Next Business Day (NBD)
Ervaren APC Certified Field Service Engineer Onze in de fabriek getrainde Field Service Engineers zijn zorgvuldig getraind en getest op universeel geaccepteerde veiligheidspraktijken en elektrische code, en ook op onze eigen producten, en dat biedt onze klanten het hoogste niveau van service die op dit moment in de bedrijfstak verkrijgbaar is. Uitvoerige escalatie en corrigerend actieproces Om stroomonderbrekingen zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat bewaren dergelijke gebeurtenissen zich niet herhalen, volgt APC een rigoureus escalatieproces waaronder een diepgaand onderzoek naar de oorzaak en corrigerende acties. Probleemoplossing op locatie Als onze APC Certified Field Service Engineers ter plekke zijn, lossen ze, gesteund door jarenlange ervaring in de bedrijfstak, alle problemen direct op waarbij ze de accuraatheid van elke ondernomen corrigerende actie garanderen. Arbeids- en reiskosten inbegrepen Bij APC zijn er geen verborgen kosten. Reis- en arbeidskosten zijn inbegrepen in alle servicecontracten. Onderdelen meegeleverd Vervangingsonderdelen en ‑componenten voor de meeste eenheden zijn inbegrepen. Zie de werkomschrijving voor specifieke onderhoudsinstructies. Geschreven samenvattingsrapport Projectmanagers van APC houden u schriftelijk op de hoogte van de voortgang van uw project. |